SLUTA DÖDA KRISTNA!!!

Jag är så jävla trött och upprörd över att människor ska avrättas på grund av sin tro. Året är 2011 och världen ser på när det sker folkmord i bland annat Irak och Egypten. Skälet till detta är att dessa människor är kristna. Hur kan detta vara möjligt? Jag spottar på terrorister och pissar på al-Quidas organisation! Vem fan tror ni att ni är? Dessa smutsiga människor spelar Gud och försöker skrämma världen. Själv är jag stolt över att vara kristen, och jag kan inte föreställa mig själv vara något annat! När jag tänker på att mina medmänniskor dödas för att de är precis som mig men bor på fel plats på jordklotet, då blir jag hemskt ledsen. Jag menar inte att Sverige ska agera Moder Teresa och ta in alla dessa oskyldiga människor till vårat land, men jag skulle önska att fler länder skulle göra något. Det är en sak att det skedde för knappt 100 år sedan i Turkiet, och att omvärlden inte var medveten. Men nu då, vad är bortförklaringen till att vi kan se via teknologins media och att vi blundar? Är vi alla döda inombords, eller...? Trots att jag är anti mord, förlåt mig Gud men jag hoppas lite på att någon skulle slänga granater i alla grottor och alla underjord gömställen. Då kanske människor, oavsett religion kunde sluta leva i rädsla, och sluta skämmas över att vara precis hur de vill vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0