I think I'm gonna cry...

Jag kan inte fatta att jag åker så snaaart. Det är ingenting kvar typ, och det har inte klickat än. Har sagt hejdå till vissa familjemedlemmar redan, och det är helt sinnessjukt. När planet lyfter kommer jag att böla, tror jag. De som känner mig, vet att jag är en emotionell person, så det här känns sådär. Hoppas bara jag inte mår hemskt homesick, och bara jag trivs där borta så är det bra! När mina syskon åkte iväg och pluggade utomlands, då var det hemskt men jag hade i alla fall resten av familjen med mig. Nu är det jag som lämnar alla, och det känns konstigt. Allt är bara så konstigt... Jag packar i 5 månader framåt, och även fast väskorna är helt fyllda känns det som att jag har glömt en massor. What am I doing? Detta är ett stort steg i mitt liv, och jag ska se till att klara det!

Rule #1: Bli inte kär!
Rule #2: Bli inte fet!
Rule #3: Ha SÅ kul! =)

Min happy song för närvarande! =)


Kommentarer
Postat av: Sanna

SV: Har inte prövat den ännu, men ska pröva den så fort den kommer ut i butik.



Kram Sanna

2011-01-08 @ 20:23:13
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0