Bloggar från USA :)

Jag vet, jag vet... jag skrev att jag skulle försöka vara inloggad oftare nu när jag är här. Men det har inte riktigt blivit så! Skolan är i gång och så fort man är ledig är det fest och umgänge som gäller. Det är himla coolt att faktiskt se allt man sett på college filmerna, ni vet. Folk är riktigt fucked up, måste jag säga, men på ett artigt sätt dock. Det är trivsamt i denna mysiga lilla stad. Visst var det svårt att haja att jag lämnat mitt hem, men jag gillar det faktiskt här. Nu har jag också bokat Miami under mitt spring break, så det ska bli skönt att jobba lite på brännan. Igår var jag på beach party i en källare, men det var inte riktigt samma sak. Längtar efter att få hitta en plats på stranden och bara ligga där i en vecka i streck (förutom dagen vi ska till Bahamas då). Anyways, funderar du på att plugga i USA, så ska jag informera dig om att du inte behöver fundera någon mer - JUST DO IT! ;)

Just det, nämnde jag att Ben & Jerry's kommer från Vermont?

Kommentarer
Postat av: Maria

Oh! Jag vill ju köra en utlandstermin där men även i Frankrike eller London! Sjukt svårt!

2011-02-02 @ 10:35:10
URL: http://mariadag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0