2011 är här! :)

Jag hoppas att nyårsafton har varit en trevlig kväll för mina kära läsare. Själv hade jag en rätt lugn kväll med familjen. Jag har börjat bli lite nedstämd så fort jag tänker på att jag kommer att vara utan dem under en så pass lång period. Det är det som händer i mitt liv just nu. Först måste jag börja skriva min tenta, och bli klar med den så snabbt som möjligt. Sedan ska det packas klart, och därefter måste jag krama ihjäl alla nära och kära. Efter det kommer jag nog gråta som fan... Men men, dagarna börjar närma sig, och nu gäller det att samla krafterna! Jag hoppas att snön börjar lugna ner sig under de närmaste dagarna. Har en lång resa framför mig, och jag vill helst inte fastna någonstans, tack!

Enligt vissa har vi 1 år kvar av våra liv nu. Hur väljer Du att spendera ditt sista år? Själv tror jag inte på ånger, och har jag en chans att vara med min familj i efterlivet då är det inte mig emot. Allting i livet sker för en orsak, ta vara på allt och alla i din omgivning som betyder något. Jag tror att det enda som skulle ge mig ångest om mitt liv tog slut vid årsskiftet, vore att jag skulle haft kämpat med min C-uppsats i onödan. Som tur är så tror jag på Gud och inte på något annat, mitt liv är i Hans händer. Det som är menat för mig är menat för mig, och jag tänker inte klaga över mitt liv.

Nu blev det lite för djupt här, haha... Ha en god fortsättning, era fina själar där ute! Och grattis på födelsedagen alla invandrare i betongen! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0