1 månad har gått nu!

Shit, kan inte fatta att det har gått en månad nu. Jag lämnade min kära familj den 10 januari, och anlände till mitt nuvarande hem den 11 januari. Sedan dess har det varit för mycket festande, shoppande, ätande och snöande! Jag har sett Robyn här i Burlington, och varit i Montréal sedan senast vi hördes vid. Det var en mycket mysig stad, men många liknelser med Europa. Där blev det mycket hemlängtan, men vi jobbar bort det med att ha kul med ett skönt umgänge. Hoppas det är gött med alla i Sverige! själv sitter jag just nu och lyssnar på Lady Gagas senaste (utan särskilt nöje) och funderar på att ta en dusch...

(Att ägna tid uppe i sitt tak är inte jätte ovanligt här!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0