"Lasermannen" the sequel?

Ska man färga sitt hår blont för att slippa bli mördad helt random eller? Faktumet att situationen med "Lasermannen" ens kunde ske i Sverige ger mig rysningar. Nu börjar det ju igen, fast i Malmö. När ska man inse att det finns för många psykopater lösa i detta land? När ska man förbättra vår psykvård för att vi ska slippa sådana här incidenter? Är det bara jag, eller luktar det sverigedemokrater? Jag menar inte att det är någon från partiet som är skyldig, men ärligt talat så har man ju sett klipp på världens idioter och rasister som har anslutit sig till detta parti. Varför? För att SD bjuder in detta beteende! De har fått det att vara okej att hata invandrare i Sverige i dag. Jag skiter fullständigt i vad deras intentioner är, men här står vi med oskyldigt mördade och skadade. Varför? På grund av färgen på deras hud, på grund av deras hårfärg, eller kanske på grund av deras brytning. DET HÄR ÄR INTE OKEJ! Skulle invandrare gå runt och skjuta svenskar, så skulle världens liv väckas. Allt och alla skulle anhållas, men i den här situationen känns det ju inte som att det händer så mycket... Gud välsigne alla drabbade!

(Vill bara lätta på humöret, och få folk att tänka på vad de egentligen röstat på!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0