Idol 2010 - fredagsfinaler! :)

TV: Fan vilken tröttsam vecka jag har haft, ikväll orkar jag inte göra något särskilt så det blev Idol final för mig. Jag minns första säsongen, då jag gick ett par gånger på de här fredagsfinalerna live, haha. På den tiden fick man nöja sig med att se kändisar som David och Peter på scen. Ikväll bjöds det ju på Seal med "Crazy", vilket är rätt mäktigt!

I år är Pop/Rock/Country som är den ledande stilen hos de tävlande, vilket kan upplevas som en brist på variation. Den enda som sticker ut, tycker jag, är Weise. Frågan är om det är bra eller dåligt! Det beror väl på vad det är för personer som röstar...

År 2004 var Darin min favorit idol:are, och i år är det Olle! Alltså, vilken känsla, röst och dessutom inget pjåkigt utseende! Jag har inte följt årets Idol helt och hållet, men sedan Olles första audition har jag varit helt wow:ad. Ett plus för hans låtval nästan varje gång!

Vem åker ut ikväll? Sassa, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0