...frånvaro

Tjenis gott folk! :) Sorry att jag varit så frånvarande på senaste tiden, men ibland räcker ju inte tiden till, tyvärr. Kul att se att folk ändå kikar förbi här - shoo på er! Har haft en smått stressig period på senaste tiden, och då får man ju helt enkelt prioritera. Vissa saker betyder ju mer än andra! Jag känner att jag håller på att bli sjuk, men ska ändå försöka komma i gång med mitt skrivande. Så vad har ni missat? Jo...

Några nya upplevelser sedan sist:
* Varit på svenskt bröllop 4 the first time i mitt liv
* Följt "Idol" halvdant, och tyckt att det svänger
* Testat laser hårborttagning utan att få ont
* Börjat platta ner min lugg och fått ny image
* Bott ensam, och sett en potentiell hemmafru
* Firat att "How I Met Your Mother" startat igen
* Smakat Marabou Vinter Vit, och diggat(!)
* Bojkottat pizza sedan 29/9-2010 *såja*

Etc., etc... sen är det ju några andra saker som har varit på rullning, men det får vi ju spara till senare! Any questions?

Denna vill jag bjuda på, för att den har fått mig att le på sistone. ;) Ha det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Idol är kul att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-02 @ 20:34:04
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0