These are the days of MY life...

Nu har det gått ett år sedan jag startade denna blogg. Ibland har jag haft något kul att dela med mig, andra gånger inte så mycket. :) På sistone har det varit en massa bara-för-att inlägg för att jag inte hinner samla mina tankar längre. Jag åker till USA om två månader, och det är så mycket att förbereda innan dess. Har aldrig varit borta från min familj i över än en vecka, och nu ska man vara hemifrån i 5 månader. Läskigt värre! Men jag tror att det är ett bra tillfälle för mig att mogna som person. Dessutom ska det bli skit kul att vara i det landet jag brukade drömma om att bo i som liten, haha. Vi får väl se hur nöjd jag blir, ska se till att hålla er uppdaterade i alla fall!


Puss å kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0