Ta ett djupt andetag...

...*pust*! Tentan i min förra kurs hade deadline i fredags, och min nya kurs startade idag. Nu under 6 veckor framåt har jag endast en ledig vardag, och jag har en MASSOR med pappersarbete att ordna. Efter de här veckorna måste jag börja kompensera för allt jag kommer att missa när jag pluggar utomlands nästa termin. Hur ska det här gå till? Jag vill inte klaga, för att det är ju trots allt jag själv som gjort detta val och jag vet ju att det är totally worth it. Men detta är inte bra för min hälsa - I welcome you back, magkatarr!

Jag vet att jag har varit frånvarande på bloggen, trots att jag skrivit att jag ska börja komma i gång igen, men men... Jag hoppas att jag kommer att vara mer intressant att läsa om under nästa termin, samt att jag får mer tid för att lämna några fotspår då och då. Pretty please Santa Claus, all I want is more time!! Tills detta helvete i Sverige är över får jag räkna med musiken att stillar mina smärtor. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0