Julkänslor

Imorse när jag gick ut hemifrån vid 7:30 som en zombie, ut i kylan, fick jag syn på julgranar! :) Varje år, så länge som jag kan minnas, sätter de upp julgranar på vår terass. Nu glömde jag kolla upp att de var uppsatta när jag kom hem, men julkänslor får jag definitivt. Det ska bli mysigt att få vara med familjen i jul, och träffa släkten innan jag åker. Skulle jag vara antagen i USA under höstterminen då skulle jag nog inte åka. Det finns inget mysigare än att fira jul med nära och kära, och snö:igt ska det ju vara! Jag vet att det är kallt och det deprimerar folk. Men se det från den ljusa sidan - det är ju nu som man får lagra på. So fat up! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0