Sommarlov - so close, but yet so far away...

LIVET: På fredag ska min sista tenta för terminen in, och sen är det äntligen sommarlov. MEN jag har ett stort problem - PALLAR INTE SKRIVA SKITEN!!! Har varit så off skolmässigt på senaste tiden. Jag brukar typ inte läsa särskilt mycket i någon av kurserna jag går, men denna gång ligger jag riktigt efter. Vet knappast vad jag sysslar med, haha. Frågan är om jag ska göra tentan eller inte, för det vore ett mirakel om jag grejade den, och en komplettering är ju alltid bättre än ett F. Denna helg tänker jag i alla fall skita i det hela. Det blir bröllop i kväll och familjedag i morgon, verkar det som. Nu håller vi tummarna för mitt ork! Här får ni en låt som får en att drömma bort i sommarkänslorna (min hjärna har i alla fall redan tagit semester *suck*!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0