"Law Abiding Citizen" :)

FILM: Denna film verkar inte ha visats på bio i Sverige. Vilket jag inte begriper eftersom den kick ass! Det är många som har rekommenderat den, och nu äntligen har jag sett den. Jag kan säga det att den är spännande redan från start. Gerard Butler intar en annan form av roll tvärtemot hans typiska charmiga karaktärer. Vet inte om han är helt rätt för denna roll, men hans kaxiga kalla attityd här är inte helt fel. Filmen i sig handlar om det korrupta lagsystemet. Clyde Shelton tar lagen i sina egna händer för att faktiskt visa att rättvisa inte alltid är det som går i genom. Mycket intressant story! Det skulle inte förvåna mig om detta någonsin sker på riktigt. ;)

(Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=LX6kVRsdXW4)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0