I <3 Mark Ruffalo! :)

KÄNDISAR: Första gången jag lade märke till Mark Ruffalo, tror jag, var i filmen Just Like Heaven. Jag hade sett andra filmer med honom tidigare, men inte riktigt noterat hans namn. Sedan dess har jag tittat på det mesta han har varit med i. Vissa av filmerna har varit lite B:iga, men ändå har jag kollat klart på dem. Hans agerande får mig att bli intresserad av vad, just hans karaktär, kommer att göra näst. Jag har alltså kommit till ett stadium där jag bara inte kan inte få nog av honom!

Detta inlägg tillägnar jag herr Ruffalo, för att han helt enkelt är en så jävla bra skådespelare! Han går verkligen in i sina roller och gör dem helt fantastiska, anser jag. Sättet som han spelar rollen som tuff eller sårbar, eller också bedårande, gör han beundransvärt. Så som jag förstått är han inte så jätte stor, men jag hoppas att fler öppnar ögonen för honom. ;)


(+ Att han ser bra ut, fifan!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0