I <3 chocolate! :)

SMÅTT&GOTT: På senaste tiden har det producerats många nya chokladsmaker. Jag har inte riktigt haft tid att handla in dessa, som jag vanligtvis brukar. Igår var det dags att gå på chokladjakt. Jag tänkte att om jag hittar en eller två av dessa smaker blir jag glad... Jag hittade alla *tihi*! ;)

Här numrerar jag dem efter smak:

1. Marabou Kokos (Älskar kombinationen choklad + kokos. Denna var typ himmelskt sommrig - love it!)

2. Kex-Choklad Hallon (Jag älskar hallon, men ibland kan de ge en sur smak. Här gjorde de inte det! Det var en god, inte för sur eller söt smak.)

3. Polly Summer Berries (Jag är inte sådär ett jätte Polly fan, för de kan smaka lite som gummi ibland. Här var den vita chokladen godast!)

4. Werther's Milk (Asså, herregud, jag förväntade mig typ karamell innehåll eller något. Men det var bara vanlig mjölk choklad, krämig men typ tantig choklad!)



P.S. Som om inte detta räckte, så åt jag typ godaste chokladmoussekakan efteråt, haha! Den finns på Amazon @ Heron City (Kungens Kurva) *mmm*. Chocolate is my best friend (låter som en fat kid, haha)! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0