Bröllopsyra - part 3 :)

BRÖLLOP: Igår var min brorsas bröllop, därför har jag varit så upptagen och inte hunnit blogga. Känns så sjukt att bröllopet man har planerat så mycket inför är över nu. Det var i alla fall galet lyckat - tackar alla som kom! Verkligen en skön blandning av syrianska och svenska traditioner! Jag var rätt dålig, blev sjuk i fredags men såklart man var aktiv. Än har jag inte fått några foton, får uppdatera med det senare. Det enda fotot jag har, är på mig när jag precis blivit sminkad. Jag blev riktigt nöjd med ögonen. Det var gjort på Make Up Store i Skärholmen. Jag rekommenderar både Hilda och Ritta väldigt djupt!


P.S. Man ser inte mitt hår särskilt bra, men det var i alla fall gjort på Charbels Salong i Södertälje. Där jobbar de duktigaste frisörerna jag någonsin stött på. De gör grymma uppsättningar på bara några minuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0