Bröllopsyra - part 1 :)

BRÖLLOP: I år är det inte bara prinsessan Viktoria som ska gifta sig. För min del väntar ett ännu viktigare bröllop, nämligen min käre broders. Syrianer gifter sig ganska ofta och ceremonierna är oftast ganska pampiga. Men att någon från familjen gifter kan vara sällsynt och samtidigt fantastiskt - jag ser fram emot D-dagen som fan! Jag ska vara värdinna, men är inte helt hundra på mina uppgifter ännu, haha. Än så länge är klänningen klar, och manikyr, smink samt frisör är bokat. Tänkte visa klänningen, men vill att den ska vara en överraskning, så jag tar inga risker ifall att någon som är bjuden råkar kika in här på bloggen. Det enda jag kan säga är att det är den exakta kopian av min mammas förlovningsklänning, dock med en annan färg. Fotot här nedan på mig, är från min andra brors bröllop från sommaren 2008. Underbart med bröllop! ;)


Kommentarer
Postat av: Erika

Vad roligt med bröllop =)

2010-05-08 @ 19:42:55
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0