It smells like Converse spirit :)

MODE: Strax innan jag skulle lämna boet i morse, kände jag en enorm lust att ta på mig mina nya Converse. Problemet var att de inte riktigt matchade min outfit, men jag tog i alla fall fram kartongen. Nu har det blivit dags att börja smutsa ner dem, kände jag! Väl ute upptäckte jag att fler än jag hade känt att det var Converse väder idag. Vita, svarta, röda, gråa, canvas, skinn, låga, höga... you name it! Det ser bra ut i leggings, jeans, chinos, kjol - vilket som. Inför i år har jag köpt ett par höga marinblåa i klassiska modellen. Vanligtvis tycker jag inte om att äga flera färger av samma skor, men med Converse är det tillåtet. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0