"I Love You Phillip Morris"

FILM: Jim Carrey är en utav mina favorit skådespelare. Tycker att han är hysteriskt rolig! Det var han i denna film med, men det var inte en typisk roll han spelade. Karaktären bygger på en sann historia om Steven Russell, som är kriminell och homosexuell. Filmen hade en del roliga scener, men för det mesta skrattade jag genom hela filmen för att den var så tråkig. Jag tror inte jag någonsin har kollat på klockan så många gånger när jag sett en komedi. Väntade mest på att den skulle ta slut, och fick fnatt av vissa löjliga skämt. Den var helt enkelt inte värd att se på bio i alla fall. Blev bara riktigt nyfiken på hur mycket pengar Carrey får för alla bögscener! P.S. Ewan McGregor gjorde sin roll riktigt bra, måste jag bara tillägga. :)

(Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=wp8R3YH-Mgg)


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Haha! :D

2010-03-21 @ 19:22:47
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0