Är du en "jag älskar dig" slampa?

LIVET: Själv har jag svårt att uttala de där 3 orden, medan andra påstår att de kan älska någon efter bara en vecka typ. Det är inte det att jag är en kall människa, men jag har svårt att säga något så gigantiskt. Enligt mig är det inget man ska kasta ut hur som helst. Om du känner att du älskar en person - visa det i sådana fall! Jag säger såhär, de personer jag "grälar" med mest står mig närmast. Det kan låta sinnessjukt, vilket jag kan uppfattas som ibland, haha... Men var finns spänningen om inte man är oense ibland? Var finns ärligheten om inte man kan uttala sina sanna åsikter? Sedan att säga det där... jo, du vet det där om att älska... alltså, att älska en annan person... Du förstår vad jag menar! Det är ju mer än bara ord. Hur gör ni det? Hur kan man vara den som säger det först? Och ni som säger... sånt, vad förväntar ni höra tillbaks? För att, i mina öron är det tunga ord som folk bara slänger fram och tillbaka hur som helst. Det verkar vara någon form av bekräftelse, eller kanske en gräns man passerar i sin relation. I don't get it, ärligt talat!


Kommentarer
Postat av: JENNIE ♥

SVAR; Det är superbra med mig ! ♥

Vad ska du hitta på för skoj imorgon? :)

2010-03-30 @ 23:40:15
URL: http://jennieduvet.blogg.se/
Postat av: emilia

jag tycker verkligen att man ska bråka ibland! det behövs för att kärleken ska leva kvar. så är det allafall för mig. men det är säkert olika från person till person... :)

2010-03-31 @ 20:44:08
URL: http://chickytimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0