VM 2010 :)

SPORT: Jag vet att jag är lite efter, men eftersom jag varit ljuskänslig på sistone har det varit svårt att titta på TV utan att lida. Idag fick jag se min första hela match, Grekland mot Nigeria. Trots att Grekland inte är något jätte populärt fotbollslag (förutom miraklet under EM 2004), så var det dem jag hejade på. De är riktigt tappra kämpar, vilket de också visade under denna match. Jag hoppas att går vidare från denna grupp. Fan, vad jag är taggad att titta på fotboll nu (speciellt när jag knappast kan vara ute under solen, haha)! Är inte någon jätte fotbollsfantast, men VM är faktiskt alltid härligt att titta på. Jag hoppas att jag i framtiden får uppleva någon VM match! Hmm, Brasilien 2014...? ;)



Här har ni lagen som jag hoppas går vidare. Dels för att jag gillar dem, och dels för att jag ogillar motståndarna. Visst är vissa wishful thinking, men man vet aldrig...
Allting är möjligt i fotboll!

1A: Frankrike
2A: Sydafrika

1B: Grekland
2B: Argentina

1C: England
2C: Slovenien

1D: Tyskland
2D: Ghana

1E: Holland
2E: Danmark

1F: Italien
2F: Paraguay

1G: Brasilien
2G: Portugal

1H: Spanien
2H: Schweiz

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0