Rest in Peace Michael Jackson!

MUSIK: 1 år har gått sedan en viktig person i mitt liv försvann. Jag fick aldrig äran att lära känna honom personligen, men däremot genom hans musik. Michael Jackson, såg jag, som en underbar själ som gjorde världen mer gott än ont. Människor världen över har försökt bryta ned en musikalisk legend i flera år. Den personen som media framställde honom som var irrelevant, eftersom det var via hans musik jag förälskade mig i honom. Inte som en man jag drömde om att gifta mig, utan snarare bara en stor beundran av ett underbarn.

Jag må bara ha levt i snart 22 år, men jag bekantade mig med hans musik redan sedan barnsben. Jag tog igen all förlorad tid med hans musik genom åren, och jag skapade en underbar relation till denna. Musik i allmänhet har varit en enorm del av mitt liv sedan jag kan minnas tillbaks. Den person som gjort sig själv skyldig till detta är, framför allt, herr MJ. Jag kan inte föreställa mig vad musik vore utan honom. Det här senaste året har varit en misär. Trots att han inte gjorde lika mycket musik på sistone såsom han brukade, är han extremt saknad. Än idag får jag tårar när jag tittar på videoklipp med honom.

Hur fyller man detta tomma hål? Det går inte! Ingen kan någonsin ta hans plats, utan han förblir en kung som har härjat under flera årtionden. Det, kära läsare, kan ingen tävla med! Så gör er själva en tjänst och jämför ALDRIG honom med NÅGON annan, det tyder bara på idioti. Michael Joseph Jackson was the one and only, an instrument of nature and a true king of Pop. Må han vila i frid, och må hans musik flöda i all evighet. Amen!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0