Sunny mode :)

MUSIK: Shululu - nu kan sommaren börja på riktigt! Har fått ett C på tentan i kursen, som jag inte ens läst en endaste bok i. Jag säger såhär, slösa inte mer än 48 timmar på en tenta! Life's too short...

Idag kunde jag även (nästan) sola lite med mina nya ögon, och njuta lite av värmen. Skulle vara skönt med ett dopp också, men får tyvärr inte bli något på ett tag. Måste värna om min nya gåva att se *hihi*. Här ska ni få lite skön musik att få vara "somriga" i! ;)

* 2 Play ft. Raghav - So Confused
* Big Mountain - Baby, I Love Your Way
* Bob Marley & The Wailers - Three Little Birds
* Bob Sinclar & Cutee-B - Sound of Freedom
* Denniz Pop - Absolute Reggae Medley
* Edward Maya ft. Vika Jigulina - Stereo Love
* Lukie D & Gentleman - Safe & Secure
* Paradisio - Bailando
* Sean Paul ft. Tami Chynn - All On Me
* Yves Larock - Rise Up



Kommentarer
Postat av: Helena

Sv: Roligt att du tyckte till :)

Själv kan jag inte bestämma mig för vilket jag gillar bäst!

2010-06-23 @ 17:45:32
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/
Postat av: Leia

fin bild:)

2010-06-28 @ 17:50:59
URL: http://novembervind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0