Sommar f*cking lov - here I come! :)

LIVET: Sa ju att jag är så jävla bra! För nu är tentan klar, ska ni veta, på knappt 3 irriterande dagar. Den är till och med rättad, jag behöver bara komma ihåg att lämna in den också, haha. Annars har jag ju för fan SOMMARLOV!!! Jag har lidit denna termin på ett sätt som jag tror att jag aldrig gjort tidigare. Livet var sådär och skolan var ju så jävla hektisk, med tentor varje månad och dåligt planerade kurser med onödig litteratur. Nu slipper jag äntligen detta i alla fall (fram tills 30 augusti)! Har jag tur så blir det ingen komplettering på denna tenta heller, då behöver jag verkligen inte bry mig. För i sommar ska jag bara chilla som jag aldrig chillat förut. Nu ska bara iPoden uppdateras med mer sommarkänslor, då är jag redo. Yeah! ;)


Oh My God!!


Kommentarer
Postat av: Nasrin

Summer here we comeee, duktigt av dig grannen =). Ses vi på fredag? Party party? :D

2010-06-03 @ 00:30:01
URL: http://naasriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0