"Remember Me"

FILM: Jag säger såhär - I don't get it! Filmen hade en del intressanta scener och roliga citat, men de lades upp så... konstigt. Alltså, jag hajade inte den röda tråden riktigt. Enda anledningen till att folk gillar den är för att majoriteten som ser den är fjortisar som tycker att Robert Pattinson är snygg. Vilket jag, by the way, inte heller förstår mig på. Jag trodde faktiskt att filmen skulle ha en annan vinkel, jag vill inte avslöja något, men titeln kan läsas med två olika tonlägen. Det enda budskap jag kunde få fram ur denna film är att man ska fånga dagen. Men en sådan typ av film skulle till och med jag kunnat skrivit ihop till ett bättre manus. Ingen höjdare här inte!

(Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=uWQV6-QgGjI)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0