I <3 Bianco :)

MODE: Jag älskar skor! Det tror jag att jag har gjort det klart för allt och alla. Foten är troligen min minst favorita del av hela människokroppen, men just att klä foten med fina skor är bland det vackraste som finns. I Sverige har min käraste skobutik blivit Bianco, tror jag, nu officiellt. Förra året hade de sin kattigaste high heels kollektion någonsin. Då kom jag nästan alltid ut från deras butik med minst en skokartong. På senare tid har det blivit mer stövlar och lite pumps etc. Här har ni några av mina älskligar ur min kollektion. Observera de gula som jag köpte ikväll. Endast ett ord behövs för att beskriva dem: orgasm! ;)


Kommentarer
Postat av: P R I M M S

Jag gillar de blåa med silvriga detaljerna baktill! Kram

2010-06-22 @ 22:22:17
URL: http://primms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0