VM 2010 - fortsättning! :)

SPORT: Har aldrig varit så taggad på fotboll som jag är detta VM. Det har varit mer spännande än någonsin för mig att följa. Har haft rätt på mina flesta chansningar också (hm, borde kanske oddsat?). Så vad händer näst? Jag tycker att det är trist att Brasilien möter Nederländerna i morgon, eftersom jag hade hoppats på att Nederländerna skulle komma till final, vilket känns tveksamt nu. Uruguay och Spanien är dock säkra kort, säger jag. Sedan kan det bli intressant mellan Argentina och Tyskland, fast tyskarna går nog hem utan någon seger, såsom jag förutspår. Vilka kommer att mötas under finalen den 11 juli då? Jag tror att det blir Brasilien v/s Spanien. Vad tror du? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0