Wow, Halens bra skosektion! :)

MODE: Jag brukar shoppa en hel del över nätet, från vissa sidor mer än andra. Flera gånger har jag funderat på att avregistrera mig från Halens, för att majoriteten av deras plagg bokstavligen ser ut som skräp. Måste dock säga att deras skor har imponerat mig under den senaste perioden. Igår, när jag fick hem deras senaste katalog fann jag ett par potentiella skoköp. Se här, några exempel! ;)


Enkla, till antingen fest eller lite varje dag. Sexigt med det rosa! (349:-)


Om volangerna ser lika fina ut IRL kan dessa funka till lite "finare" kalla kvällar. (399:-)


Så söta! Har lite svårt för ormskinn mönster, men bara älskar pärldekoren. (399:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0