Vad lever svenska "kändisar" på egentligen? :S

KÄNDISAR: Hur kommer det sig att svenskt kändisskap inte innebär ett glamoröst lyxliv? Jag vet inte hur många gångar jag har stött på så kallade kändisar på gatan, i kollektivtrafiken, i vanliga butiker etc. Har svenska kändisar inget fullspäckat schema, eller handlar det bara om miljövänlighet? Vart gömmer sig paparazzin ens, haha? För jag förstår inte riktigt hur det kan skilja sig SÅ pass mycket från amerikanskt kändisliv. Är det som framstår, då måste en svensk kändis tjäna typ en tiondel av en amerikansk kändis. Kan det vara möjligt, eller handlar det bara om snålhet - ffs?! När jag såg den där rödhåriga bruden från "Vänner och Fiender", på tunnelbanan idag blev jag påmind av det där reportaget som visades i "The Daily Show". Har du sett den, The Stockholm Syndrome Part 1? Om inte, spola till cirka 2:48 min här nedan. Den får mig alltid att skratta! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0