Topp 5: Parfymer :)

SKÖNHET: Jag är lite av en parfymsamlare. För mig tillhör varje doft ett speciellt tillfälle. Jag försökte göra en topplista, men det blir så fel eftersom det inte finns en parfym jag kan ha varje dag. Därför har jag doftat i genom alla mina parfymflaskor (känner mig lite snurrig nu, haha!). Här har jag listat fem parfymer, i bokstavsordning, som jag tycker alla kvinnor borde äga. Dessa är inte alltför dyra, och de flesta finns att beställa på hemsidan: http://www.parfym.se/.

* Cacharel: Liberté (Härlig sommardoft - rätt söt och blommig.)
* Dior: J'adore (För den sexiga klädseln, både till fest och vardags.)
* DKNY: Be Delicious (Frisk höstdoft, så nära det går att vara en varje-dag-doft!)
* Lancôme: Hypnôse (Väldigt söt doft, med en touch av vanilj för cute outfits.)
* Sergio Tacchini: Donna (Till vardags - en klassisk och frisk doft av lime.)

 


Din doft är ett viktigt första intryck för killar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0