Topp 5: Heta skådisar år 2009 :)

KÄNDISAR: Vi har många klassiska hetingar som aldrig går ur mode, t.ex. Brad Pitt, Johnny Depp samt George Clooney. Sedan har vi hetingar som blir mer och mer intressanta med tiden. År 2009 var det dessa fina pojkar som fick en plats i min lista efter sina skådespelarbidrag. Här har jag betygsatt dem i min skala! Har jag missat någon? ;)


1. Bradley Cooper i "The Hangover" (Jag upptäckte hans blåa ögon några år tillbaka i "Failure to Launch", och måste bara säga grr! P.S. Uppföljaren till "Baksmällan" är på G.)


2. Josh Duhamel i "Transformers: Revenge of the Fallen" (Han är den sexiga i TV-serien Las Vegas, och B.E.P.-Fergies kattiga make. I Transformers 2 bevisar han hur hett det är med uniformer på män *mm mm mmm*.)


3. Robert Buckley i "Lipstick Jungle" (Han har varit med i fler TV-serier än filmer, du kan även se honom i "One Tree Hill". Han gjorde sin roll som älskaren Kirby Atwood väldigt yummy, måste jag medge.)


4. Shia LaBeouf i "Transformers: Revenge of the Fallen" (Den här sötnosen har haft många filmroller och han är alltid bedårande att se på. I uppföljaren till Transformers har han mognat, och skäggstubb får honom att se snyggare ut.)


5. Henry Cavill i "Whatever Works" (Trots klädseln kunde inte jag rå för att fatta tycka för honom i "Tristan + Isolde". I Woody Allen filmen är han den enda som ser bra ut *mums*.)


Kommentarer
Postat av: Anonym

shia e het. men måste säga att henry, jepp.. han kan få en att dagdrömma

2010-01-09 @ 17:08:03
Postat av: Elizabet

Det var ett svårt val där emellan, men Shia har synts mer än Henry så det var det jag utgick ifrån haha =)

2010-01-10 @ 23:46:49
URL: http://elizabets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0