Spinnin' in my mind - nr. 5 :)

MUSIK: Just nu har jag en jävla tenta att skriva, det enda roliga jag har att njuta av är min musik. För ett tag sen presenterade min brorsa mig för Kings of Leons musik. Jag laddade ner skivan, och en sång jag absolut föll för var "Use Somebody". Fan, vad den är bra! Nu spelas den ganska ofta på radio samt TV, men ännu mer på min dator och iPod. Om inte ni har hört den då har ni missat mycket!

Alla människor behöver väl någon? Här sjungs den med en härlig lite hes röst och spelas fantastiskt med trummor och gitarr. Den görs bara så himla bra, och jag i alla fall kan inte sluta lyssna på den. Check it out! ;)

I've been roaming around
Always looking down at all I see...



Kings of Leon - Use Somebody


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0