Söndagar :)

LIVET: Enligt den kristna tron är söndagen en vilodag. Visst är jag kristen, men ibland är det svårt att följa just det budordet, med tanke på hur vårat samhälle ser ut idag. En vintrig söndag som idag kunde jag i alla fall göra som Gud, och bara chilla. Hade ingen riktig lust att gå ut i kylan idag. Jag sov ut, låg kvar i sängen tills jag orkade gå upp, sedan duschade jag. Peelade hela kroppen, så nu är jag ren och känner mig fräsch. Målade mina naglar som en dashing diva (som nagellacken heter) medan jag såg på film, "Couples Retreat". Det var en skön romantisk komedi, som fick mig att drömma mig bort till Bora Bora, vart den utspelades. Därefter plattade jag mitt annars krulliga hår, och lyssnade till lite Ricky Martin ballader. Nu ska jag nog ordna lite te och se på lite TV. Så, där har ni en skön vilodag - ta hand om dig själv every now and then! ;)


- So Fresh And So Clean -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0