Risifrutti - Vintermums

SMÅTT&GOTT: Jag brukar inte ha koll på reklam (om inte det gäller choklad haha), så jag vet inte hur långt efter jag är i upptäckandet av Risifruttis "tillfälliga besök". Smakade den precis i alla fall, och måste tur att besöket endast är tillfälligt. Den ger mig ingen riktig vinterkänsla, tyvärr, och sådär jätte god var den inte heller. Riset ska innehålla kanel, men känner knappt smaken av kanel. Sylten kunde jag inte sätta fingret på om den var god eller inte. Den är gjord av björnbär och blåbär. Tror nästan att den inte gick ihop med det så kallade kanelriset, men att den eventuellt vore en sylt jag skulle kunna tänka mig köpa (om den nu finns). Sammanfattningsvis då - är den värd att köpa? Jag skulle säga såhär... är du som mig, att du gillar att testa nya grejor eller limited editions' då ja, annars låt bara bli eftersom du inte missar något speciellt. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0