Must-have's våren 2010! :)

MODE: Det är dags att börja uppdatera din garderob! En del saker kan vara kvar, andra favoriter får du packa ner och spara några årtioenden! Jag är inte ens i närheten av att shoppa färdigt inför våren, men jag diggar vårens mode. Här har ni lite gammalt kontra nytt som jag kommer att ha användning för!



Blommigt: Fanns en tid då jag tyckte att det var barnsligt, men just nu är det helt rätt. Sakta men säkert har det kommit ut bedårande blommiga plagg!

"Animaliskt": Gör dig inte av med det djurmönstrade än! Det är fortfarande inne med zebror och leoparder *grr*.

Starka färger: Rosa, turkos, korall, gul etc... Toppar, accessoarer, nagellack - liva upp dig själv från topp till tå.

Belly tops: Visa magen eller ha ett linne under. Korta toppar är tillbaks - dags att börja göra sit-ups! ;)


P.S. Randigt är inte heller fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0