Judits Lilla SPA :)

HÄLSA: Alla borde unna sig med att gå på ansikts- eller kroppsbehandlingar lite då och då. Jag vet själv hur dålig jag är på att prioritera just det här med hälsan. Därför blir jag alltid glad när jag får presentkort på just sådant. I julas fick jag en Live It box för en valfri behandling. Jag valde att gå på massage på ett ställe på Kungsholmen.


Judits Lilla SPA var jätte härligt inrett, med en känsla av djungeln. Miljön var verkligen avkopplande, jag har aldrig sett något liknande. Massagen var också underbar, jag känner mig helt avspänd och värken i mina axlar har försvunnit. Massösen hade inte svårt för att ta i lite, vilket kanske kändes en del för stunden, men jag visste att det skulle ge bäst resultat! Jag rekommenderar verkligen detta lilla mysiga spa för er som vill komma bort en stund från den stressiga vardagen och vinterkylan. ;)

Kommentarer
Postat av: Nasrin

Tack för tipset, har hört att det ska vara ett mysigt ställe ;). ta hand om dig kära granne ;)

Puss

2010-01-31 @ 12:34:49
URL: http://naasriin.blogg.se/
Postat av: Elizabet

Gå dit granne, du kommer älska det! =) Pyss å kram

2010-01-31 @ 14:27:02
URL: http://elizabets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0