Do you believe in miracles? :)

LIVET: "När du verkligen vill någonting verkar hela universum för att du ska få din önskan uppfylld." Det är ett citat jag minns starkt från Paul Coelhos bok Alkemisten. Eftersom det är något med just det citatet som stärker min tro på en högre makt. Det gäller bara att tro och att ha hoppet kvar. Jag har en önskan som jag har hållt tummarna för sedan ett bra tag tillbaks. För ett år sedan fick jag veta att det jag önskade vore omöjligt, och jag blev förkrossad. Jag trodde att hela mitt liv hade kollapsat och jag blev nästan påkörd av en bil, på grund av mitt egoistiska tänkande. Igår var beskedet fortfarande den samma, men igår fortsatte jag ändå att le åt livet eftersom jag insåg att jag har så mycket att vara tacksam för. När jag lade mig igår natt tackade jag Gud för min dag, precis som jag gör varje natt. Idag sedan kl. 14:25, tror jag att universum faktiskt verkar för att jag ska få min önskan uppfylld. Jag vågar inte skriva vad önskan är eftersom jag inte vill jinx it, men visst, är det menat så är det egentligen... Anyways, tack Gud! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0