De finaste klänningarna på Golden Globe :)

MODE: Jag missade tyvärr Golden Globe galan, men jag tycker alltid att det är kul att se vad folk hade på sig. Som syrian klär vi oss i pampiga klänningar till bröllop, därför blir sådana galor lite av inspirationskällor. Jag måste tyvärr säga att jag tycker att många hade så himla trista färger på sina klänningar. Skulle jag gå på gala skulle jag haft på mig en orange klänning, eller någon annan neonfärg. Det är ju viktigt att folk lägger märke till en! Något annat som förvånar mig också är att nästan ingen solar till dessa evenemang, varför har man för sig att likblekt är fint? Anyways, det fanns några som var fint klädda i alla fall. Nu ska vi se vilka som lyckades...



Jennifer Aniston: Mycket snygg och enkel klänning, tråkig färg dock, men slitsen livade upp det hela. Ett par hetare skor skulle inte skada däremot.

Christina Aguilera: Jag älskade överdelen och puderrosa är väl inne, men vad som händer där nere är jag inte säker på. Kanske lite konstig design om man tittar på helheten.

Heidi Klum: Älskade hennes klänning mest, tror jag. Färgen är för ljus för mig, men modellen var väldigt läcker. Absolut en klänning jag kan tänka mig sy upp till mig själv!

Felicity Huffman: Vet inte om den passar hennes ålder, men den passar hennes små bröst. Överdelen var helt rätt, men jag skulle nog kapa den och ha den som en kort klänning.

Ginnifer Goodwin: Skulle aldrig ha denna på en gala, men riktigt chic var den. Älskar hennes svarta hår i samband med den blåa färgen på klänningen!

Jennifer Garner: Love it! Mycket glammig och samtidigt riktigt vacker. En sådan kan man göra entré med (dock med några besök på "solarieöarna", haha).

Kommentarer
Postat av: Barney Stinson

Awesome! High five!

2010-01-19 @ 22:42:12
Postat av: Elizabet

HAHA vem är detta? Klockren mejl!

2010-01-20 @ 07:32:32
URL: http://elizabets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0