Ballerina - Kladdkaka

SMÅTT&GOTT: Idag hörde jag talas om Ballerinas senaste kaksmak - kladdkaka - så jag var bara tvungen att gå och köpa den. Visst låter det himmelsk? Men så smakade den inte riktigt, tyvärr. God, och väldigt choklad:ig kändes den, men den var torrare än vad jag hade tänkt mig. Smått besviken måste jag säga att jag är. Det står även på förpackningen att man ska doppa den i mjölk för en godare smak. Men jag tyckte att kakan smakade mindre god då. Förstå mig rätt, jag älskar kombon milk 'n' cookies, men om man doppar i mjölken smakade denna kaka bara sisådär. Så jag säger testa den, men ha inte för höga förväntningar! ;)


I'm a cookiemonster! :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tyckte om den doppad i mjölk =)

Mycket chokladig och den är min favorit av de ballerinasorter som finns.

2010-01-30 @ 18:39:40
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0