Vilket kosttillskott använder du?

HÄLSA: Tro mig, som student får jag MVG i att misslyckas med att ta hand om mig själv. Speciellt under vintervädret, som vi har just nu. Om inte man har ett träningskort då rör man helt enkelt inte på sig särskilt mycket (förutom under shopping, då jag får en hel del motion, haha!). Som student har jag även prövat en massa humbug tabletter, men en sak som jag vet is the shit fo' sho', är Omega-3. Det är bra för allting i princip, så köp dem för ett sundare liv! De må stinka, men svälj de snabbt och lukta aldrig i burken, haha! Jag vet att många inte äter fisk, då kanske detta vara en bra lösning för er speciellt. ;)

Btw, det här märket ska innehålla mest mängd omega-3!


Yeah, this is my sucky life under tentaperioder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0