Vart sover björnen Gustafsson?!

STAND-UP: Det är inte många svenska komiker som jag verkligen, verkligen tycker om. Björn Gustafsson lyckades ändå komma med på min tummen upp lista. Men helt plötligt har han förvunnit från the spotlight. Är det någon som vet vart han tagit vägen? Är hans skämtlangare på semester eller vad? Sist jag kollade, deltar han inte heller i Roast på Berns nånting alls i år. Det är inte många i hans ålder som lyckas, såsom han har gjort. Han och Soran Ismail är några utav mina favoriter! Jag tror inte att alla gillar Gustafsson bara för att han är en sötnöt heller, utan har är ju skön. Därför förstår jag inte hur han redan kan pensionera sig, liksom WTF!?


WANTED: Björn ute på vift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0