Topp 10: Modern love songs :)

MUSIK: Det är snart dags för alla hjärtans dag, och det går nog fantastiskt för marknaden under denna kommersiella helg. Tro inte att jag är en bitter singel brud haha, au contraire. Momma wants a pair of new shoes, då kan jag ju försvara mitt shoppingmissbruk genom att köpa en gåva till mig själv helt enkelt, haha! Jag finner det underbart med kärlek i luften, trots att jag inte är förälskad - everybody can't get their ass squeezed by sexy Cupid... När det dock kommer till att uttrycka egna känslor är jag usel, därför gör musiken susen. Antingen skriver jag sångtexter, eller så njuter jag av sköna love songs. Här har ni lite tips på inte så klassiska, men fina låtar som jag älskar!

<3 Colby O'Donis - The Difference
<3 Danjah - My Love
<3 Esmée Denters - The First Thing
<3 Estelle - Come Over
<3 J. Holiday - Suffocate
<3 Jason Mraz - Beautiful Mess
<3 Matt Pokora ft. Jhevon Paris - I Wanna Luv You
<3 Musiq Soulchild - Sobeautiful
<3 R. Kelly - Heaven Chose You
<3 Robin Thicke - The Sweetest Love


Happy Valentine's Day! ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca Svensson

Fin samling! :')

2010-02-11 @ 13:49:15
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Elizabet

Tack! =) Ha en fin alla hjärtans dag!

2010-02-11 @ 13:51:19
URL: http://elizabets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0