"The Princess and the Frog" :)

FILM: Disney har gjort flera underbara filmer, och trots att jag är 21 år älskar jag fortfarande fairytales. Aladdin är min favorit - romantisk men ändå komisk och kulturell. Den förnyade versionen av den klassiska sagan om prinsessan och grodan är också riktigt bra, både modern och rolig. Jag gillade personligen den! Allt från the Nutty Professor episoden till alla New Orleans dialekter - särskilt Rays. Dessutom älskar jag att rösten till prince Naveen görs av Diego från serien Jesse (Bruno Campos), man hör det direkt, haha! Det var på tiden att dagens barn får uppleva en riktigt bra tecknad Disney fairytale, med bra budskap och som leder till ett gott skratt.

P.S. Den finns att ladda ner! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0