Monki :)

MODE: Hittills har jag aldrig lyckats handla nånting från Monki ännu. De kan ha urgulliga saker, men det är något med passformen som inte har tilltalat mig. Tycker att de flesta av deras kläder passar uber spinkiga brudar bättre. Tyvärr, har det då inte blivit några Monki påsar för min del. Nu när jag var inne på deras hemsida dock var det några plagg som lockade mig till ett ytterligare försök. Vad tycks?


Toppar - Du kan aldrig ha tillräckligt många! Här har ni en med ett häftigt tryck, en med en blandning av transparanta svarta tygklipp och en med en sexig rygg och härlig färg.



Klänning & Shorts - Bystdelen ser ut att vara lite för kort för min del, men om man kanske har ett par leggings, eller dessa söta shorts på sig under klänningen sitta fint.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Monki har riktigt mycket bra grejer inne i butik just nu.. Me like. Så passa på att gör ett försök till. :)

2010-02-13 @ 18:16:39
URL: http://yessicas.blogg.se/
Postat av: CLIP

Mycket snyggt!

2010-02-15 @ 21:04:11
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0