Krusigt är kusligt!

SKÖNHET: Jag verkligen undrar varför tjejer krusar sitt hår. I don't get it, vem upptäckte det och fick folk att tro att det ser bra ut? Eftersom det är ju inte fint, alltså, inte ens lite. Jag tycker att tjejer som krusar håret ser ut som om de förbereder sin häxutstyrsel. Sist jag kollade i kalendern, så är det inte Halloween varje dag. När man har vågigt hår då är det åtminstone snyggt. Det ser naturligt ut (oftast vare sig man har sovit med tjocka flätor i håret eller inte), och det livar upp ansiktet på de flesta. Men krusigt, no way Jose, I wouldn't be caught dead in it. Jag har hellre mitt nuvarande krulliga hår för resten av livet än att någonsin krusa mitt hår!


VARFÖR, Fergie?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0