"It's Complicated" :)

FILM: Först och främst, fan vad ung Meryl Streep såg ut och hur gammal Alec Baldwin framstods som. Baldwins charm, tror jag, livade upp relationen mellan paret. Han har en tendens att göra det! Med tanke på deras ålder är inte denna vinkel på storyn en typisk en. Däremot lagom romantisk, lagom rolig - I like it! Dessutom älskar jag att John Krasinski är med i filmen, han är en skön skådis. Steve Martins roll i filmen ger det hela en bra twist. Till och med Hans Zimmers kompositioner i bakgrunden var kul att höra, eftersom jag gillar hans filmmusik. Jag rekommenderar filmen till alla som gillar romantiska komedier (och framför allt triangeldramer), såsom jag gör. ;)

(Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=Mt-l1liNjk0)


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra kväll! :D

2010-02-15 @ 17:35:33
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0