In Search Of... - the greatest album of all time? :)

MUSIK: När man är allätare, musikmässigt, är det svårt att hitta favoriter inom musiken. Eftersom det mesta låter bra vid något tillfälle. Jag tror att (nästan) alla genrer har sin tid och plats. Nyligen började jag falla tillbaks till min N*E*R*D-lover fas. Jag beundrar det mesta de har gjort, men minst felfritt måste ändå vara albumet In Search Of...! Den innehåller de tungaste Neptunes beaten jag någonsin har hört, och texterna är så galet smoke-some-weed-warning men totally makes sense! Pharrells röst får mig typ att vilja injektera ljudvågorna in i mina blodådror, hur sjukt det än låter haha! Sångerna får mig att se ljud, filosofera och dansa på en och samma gång. Lyssna på lite klipp här -> ! och köp den sedan - it's like some orgasmic shit. ;)



I think we all are In Search Of something,
and if No one Ever Really Dies
 then we have all the possibilities
 in the world to find that something, right...?

Use your brain!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0