H&M shoes :)

MODE: H&M har ju inte alltid designat egna skor, men jag kan säga att de börjar på det bli bättre med tiden. De har fyllt på med lite nytt på hemsidan idag, samtidigt som deras blues kollektion bland annat. Det här är mina favoriter i alla fall! ;)



Jag beställde de svarta längesen, men de har inte levererats än tyvärr. De beiga har jag i rosa satin från förra året, jag gillar den modellen. Segelbåtsskorna fastnade jag verkligen för, men jag skulle föredragit dem i canvas och kilklack! De bruna har funnits ett tag, jag skulle gärna vilja ha dem om inte jag ägde så många bruna skor. Leopardisarna var bara urgulliga, om jag skulle använda ballerinaskor skulle jag nog köpt dem. Vilken gillar du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0