Har vinterlandet överskridit sin gräns?

LIVET: Jag älskar snö! Det kan vara så mysigt att leka i snön, och utan är det ingen riktig jul, eller hur? Men kollektivtrafiken har aldrig kunnat hantera vintervädret, och i år är det bara katastrof. När SL rekommenderar befolkningen att stanna hemma, jo, då blir man lite orolig. Nu är jag glad över att jag inte behöver gå till universitetet varje dag, men hur länge ska det här fortsätta? Okej, om det vore sån där mysig kramsnö, men det är det ju inte riktigt heller. Utan man lämnar hemmet sen vet man inte riktigt när man kommer hem, vilket är hemskt! Så jag hoppas på att det slutar snöa den här månaden i alla fall. Dessutom vore det ju även trevligt att kunna ändra i sin garderob snart, och få ta på sig alla de där vårkläderna. Liksom man blir ju lite avis när man tittar på vårkatalogerna och undrar VART FAN HAR DE TAGIT DESSA FOTON?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0