"Farsan" :)

FILM: Josef Fares är kung! Ända sedan Jalla Jalla (2000) har jag imponerats av alla hans manus (med undantag från en miss år 2007). Jag var och såg Farsan idag på premiären, och den var HELSKÖN! Alltså, från början till slut, den var bara så jävla bra liksom! Det enda som störde mig var killen som spelade sonen, Sami. För det första ser man på honom att han är typ iranier eller kurd, och hans karaktär var inte helt hundra. Hans sätt att säga "baba" irriterade mig, men det är väl kanske för att jag själv är syrian, haha, och ser helst Fares Fares i den rollen. Annars kunde inte filmen vara bättre, jag och min vän laughed out loud genom i princip hela filmen. När man inte skrattade så var det en tår som fälldes. Allt som allt, så måste jag ge mest credit till farsan, Jan Fares. För att inte kunna läsa manus och bara köra var det klockrent! Det hade mycket att göra med att han påminde mig om min egen blattefarsa kanske, men shit alltså vad rolig han är! Det här är ett måste, den är bättre än något annat som Josef Fares ligger bakom - en riktig succé. SE DEN SÅ FORT SOM MÖJLIGT! ;)

(Trailer: http://se.filmtrailer.com/cinema/3468/Farsan+film+trailer+Josef+Fares.html)


Kommentarer
Postat av: adina

josef fares äger XD

2010-02-13 @ 10:50:11
URL: http://miniadina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0